¨

litttte bilder frÅn idag.

hejj har värkligen inte orkat att blogga.
men tror att jag gjorde de igår?
ah jag venne.

aja men idag,
först vakna man o tilda sova ju här inattt :)
vi gjorde typ inge,
men sen åkte hon hem hon skulle typ te stallet eller någe.
efter att hon haddde åkt hem så duscha jag,
o fixa mig lite o så.
sen har jag tagit en masssa kort som kommer upppp sen!
ah men sen kom tilda te mig igen sen drog vi in te hallsberg
o tog uttt pengar sen drog vi till donkan
hihi tjockisar :p
efter donken så cykla vi te stallet o tilda skulle typ göra någe.
sen drog vi te hallsberg o typ inte gjorde ett skit,
fan döttt här ju :o

o nu lysssnar jah på musik (y'













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0