¨

22 sanningar om mig själv.

1. Jag älskar verkligen mina äkta vänner!

2. Jag spelar innebandy med världens bästa lag♥

3. Jag är inte den smartaste.

4. Just nu har jag värsta mensvärken..

5. Jag har lätt för att bli kär.

6. Jag får typ jämt göra omprov.

7. Jag vill ha sommar!

8. Jag äter typ massa onyttigt osv men jag går typ ändå inte upp i vikt.

9. Jag tycker att jag är för lång.

10. Jag skulle nog inte klara mig utan godis i en vecka :$

11. Jag vet inte riktigt vilka jag kan lita på längre.

12. Jag snackar mycke skit+att de är mycke skit snack.

13. Jag suger på att plugga.

14. Jag tycker att det är as mysigt att ha killars tröjor!

15. Jag har en as dåligt humor.

16. Jag kan vara en aning dryg ibland.

17. Jag kan få typ lätt damp, eller visa dagar.

18. Jag är lätt skrämd :$

19. Jag biter på naglarna o jag tycker att de är as äckligt.

20. Jag suger på att planera saker.

21. Jag hatar folk som lägger sig i andras liv och folk som inte vågar säga vad dom tycker om en.


vet att jag har varit dålig på att blogga
men bloggar senare.

puss sofie :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0