¨

Lördag.

Hejjj

Igår som jag redan skrev och som sanna skrev va vi ute och gick med devordjia :)
Efter de drog vi till Kumla och träffa några
Fast drog derifrån efter nån timme.

Sen till östansjö hem till Sanna och då kom Lollo och Chrille :)
Sen drog jag hem vid halv 11 :)

Idag har jag inte gjort så mycket mer än ridit "min" underbara ponny :D
Testa galoppera lite och vilken galopp den ponnyn har :)
Idag fick hon verkligen trava mycket så imorgon blir se en lugn tur så kör vi igen på tisdag :D
Hoppas då att hon är lika duktig :)

Men gjorde ihop en kladkaka nyss ;)
Hehe tror jag glömde ha i nått men aja.

Men nu ska jag plugga lite så bloggar mer imorgon ska försöka blogga varje dag den här veckan nu :)

//Tilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0