¨

Ni.<3


Heej
har helt glömt bort att blogga känner jag :$
men ska försöka blogga resten av veckan iallafall :)

imåndags när jag kom hem från karro
åkte jag till stallet
när vi kom ditt och skulle ta devordjia la hon sig ner och
gick inte upp .
fick dra upp henne och gick med henne när jag nästan va hemma gick hon ner på knä
och ville lägga sig igen och sen fortsatte de
Hon hade fårr kolik men som tur va gick de över efter vetrinären varit här :)

igår var de ju först skola lika som vanligt

idag hade utvecklingssamtal hatart verkligen och sitta och prata med
läraren man verkligen inte gillar heller -.-
men aja :)
hann ju iallfall rida innan eller ah skrittade barbacka bara men :)

vet inte vad jag ska skriva mer så
hejjdå ;)

//Tilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0