¨

haha pinsamt :$




hejj,
jag säger jämt att jag inte bloggar
o att jag ska börja med att blogga oftare,
men vafan de händer ju aldrig.
aja ska berätta lite som har hänt,
i fredags, så va vi i kumla på typ dagen eller
någe o träffa nån.
på typ kvällen drog vi vidare till karro,
asså jag o tilda.
sen sov ni där.
dagen efter hände de la inte så mycke.

i måndags så vareh ju skola...
lika tråkigt som vanligt,
vi hade även sisat träningen :(
sen har vi ju cup på fredag-söndag
sen äreh slut :(

idag, så vareh först skolan,
o fick typ reda på att de är ett jävla
rykte som har gåttt runt på skolan
som liksom hände för 3-4 månader sen eller
någe.
kan ju säga att jag inte vissste vad jag gjorde...
as pinsamt ju :$
aja har dampat lite som vanligt.
o typ vid 5 så hade jag utvcklingsamtal
o fick reda på att jag har minst 2 provn i veckan
i 3 veckor eller någe.

o att jag typ pratar för mycke.
aja nu orkar jag inte skriva mer.


puss sofiie :)


Kommentarer
Postat av: Polly

Haha, snälla..

Lär dig stava, eller försöker du vara fjortis? :)

2012-04-15 @ 20:59:34
Postat av: Tilda

Polly tycker inte du ska bry dig hur hon stavar sköt ditt istället :)

//Tilda

2012-04-15 @ 21:02:51
URL: http://hallsbergskungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0