¨

bilder

Vi ska försöka uppdatera varje dag nu hela veckan,
för vi är så dåliga på att uppdatera.
men de ska vi ändra på!

fredags:
då kom tilda&sanna o dom sova här.
vi drog te ut i skogen..
men aja mer vill jag inte säga.

lördag:
så vakna dom som sagt upp hon mig,
sanna skulle nån stans så hon drog vid 12
eller någe.
tilda o jag skulle dra o kolla hockey
sen om vi hann skulle vi titta fotboll.
hihi vi titta typ 1 min sen skulle vi dra.
åkte hem o åt sen vidare på match i örebro.
3-1 te oss tror jag att de vart,
gjorde 1 mål men va as fult :$

söndag:
har jag typ inte gjort någe,
för är typ sjuk.
ont i halsen (men de börjar gå över)
hostar o är as fööööörkylllldd..
aja men de är bara att bitttA ihop.

bilder vi tog i fredags.

















hahahaha söööta.


puss sofie :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0