¨

all I want is you!

hejj,
vet inte vart jag ska börja
fredagen vart inte som vi trodde den skulle bli,
men vi hade roligt.
det finns bara en sak jag ångrar..
aja skit samma.
skulle ha varit i hallsberg men vi hamna i vredstorp,
så typ dagen/kvällen vart spenderad med karro,tilda,löken o denna.
typ o vi gjorde lite saker.
vi sov ju hos karro asså jag o tilda,
så vi vakna upp där idag.
sen drog vi ut o chilla i solen,
vid typ 3-4 drog vi hem,
typ nån gång senare drog jag o tilda in te hallsberg.
sen har jag inte gjort så mycke.
imorgon blir de sista matchen i 96 serien,
som inte är de roligaste att de redan är slut...
aja innnan matchen så blire maja.
men ska försöka blogga imorgon.
juste de jag bara älskar vädret som har varit.

hampuus♥





puss sofie :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0