¨

du är mer än glöömd.

hejj,
igår hände de typ inte så mycke,
typ bara spela match o så skolan..
lika tråkigt som vanligt.
vart 8-9 te oss.
aja men idag har jag inte gjort så mycke,
typ bara skolan o så,
haha asså engelskan, ni är ju fan störda ;)
typ efter skolan drog jag o tilda o käka pizza (y'
aja nu gör jag typ inge,
ska la dra ut o träffa tilda sen när hon har varit
hosss hästen.
hör av er.
kan även hända att vi drar te östansjö.
aja orkar inte skriva mer så.

just fan tog spruta idag oxå,
fan börja inte gråttta (aa'
men va nära på,
hihi aja (:





just de asså vad vill ni läsa om?

puss sofie :)


Kommentarer
Postat av: Ida

Hej! Jag skriver om min LKG, läs & kommentera gärna!

http://idahtt.blogg.se/category/lkg.html

Undrar du vad LKG är för något? Klicka på länken här ovanför så står det där om du bara bläddrar ner lite! :) Klicka på länken & läs innan ni frågar ngt! :)

Förlåt om du inte vill ha sånt här, men antingen så hade du inga "regler" eller så fattade jag "reglerna" fel :)

2012-03-09 @ 19:42:24
URL: http://idahtt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0