¨

nu ska jag förendra allt

hejj bloggen,
just nu gör jag inte så mycket
mer än att lyssna på musik.

tänkte prata lite snabbbt om igår,
berätta ju lite vad jag gjorde på dan
men inte kvällen.
asså gjorde inte så mycke mer än att
vi drog in te hallsberg,
men vi är ju så jävla dummmma.
fyfan vilken jävla panik jag haddde...

aja men idag,
har spelat match gick la så där,
förlora med 3-2.
men ja vi måste ju oxå förlora nån gång.
sen efter match så stannna vi kvar i åsbro
för vi titta på herrmatchen som va efter.
kommer inte ihåg vad de vart men åsbro vann!
sen drog jag te tilda vid typ 8 o titta på
melodifestivalen :p
sen drog jag hem efter de nån gång.

imorgon blir de match sen
måste jag nog börja plugga för har 3 prov nästa vecka...
aja ska försöka sova nu så jag är piggg imorgon.



puss sofie :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0