¨

fb saken jag skulle har gjort för länge sen.

tjaah bloggen,
Jag har inte orkat/haft tid att blogga.
men tror inte tilda heller har bloggat?
aja ska försöka bloggaa mer.
typ veckan har la varit bra osv,
men haddde typ nån fb sak jag skulle
skriva om vad jag tyckte om dom som hade
gillat så tänkte görat nu.
(skulle skrivit de i torsdags eller någe)

Simon Blom. snäll kille även en gammal klasskamrat.

Hampus Johansson. en rikktigt snäll,söt & rolig kille :)

Melvin Lövsted. känner inte men ser bar ut.

Jacob Glidarn Svedberg. en liten kille som även är snäll&söt.

Meline Lindahl. riktigt söt&snäll tjej!

Alexander Riisom. snäll kille som kommer från laxå

Tova Sigurdardottir. en trevlig tjej som även är söt.

Isac Åhs. snäll

Julia Missarn Hedström. går inte att beskriva med ord !

Vilma Källbom. snäll,söt & bara för skön äruh !

Frida Danielsson. bara för underbar !

Anton Ihs. känner inte men säker snäll.

Nathalie Ohlsson. du är sjukt bra !

Agnes Gabriella Andersson. sjukt söt,snäll & du äger på innebandy !

Sanna Allansson. vad ska jag säga? går liksom inte att förklara dig min ängel.

Gustav Ingemarsson. känner typ inte men du ser bra ut.

Carl Kling. en söt & snäll kille.

Linnea Östlund. suppper snäll o söt äruh.

Jennifer Dahlgren. as snäll,söt o as skönn äruh!

Karl Henrik Starten Svensson. snäll o störd kille :)

Hanna Svampbob Thuresson. du är grymm !

Karolina Jansson. duär helt klart den BÄSTA !

Daniel karlsson. snäll&söt äruh.

Tobias Harrysson. känner inte men snygg.

Linus Tjäder. känner typ inte men säkert snäll o ser bar ut.


tog inte med alla för orka inte.
aja har inte så mycke att skriva om så.

puss sofie :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0