¨

första doppeet..

hejj,
som ni ser på rubriken första doppet för i år idag.
de va sjukt kalllt,
o vart iputtad av tilda...
dagen börja ju med skolan,
sen drog jag o tilda hem till mig
gjorde mat sen gick vi från mig
till donken.
hihi va ju så sjukt varmt så gick bara
i shorts o bh, på bil vägen så alla glodddee ju som fan,
fast skulle nog jag oxå ha gjort.
sen va de nån jävel som typ filma eller tog
kort när han åkte förbi oss.
sen efter ett jävla tag så kom vi till donken o åt glass,
sen vidare till östansjö o ''bada'' i becksjön.
sen drog vi hem,
la mig i solen när jag kom hem o nu sitter jag här.
aja har inge mer att skriva men tilda har film på
när vi badar så de kanske kommer upp här på bloggen
men de märks la.

puss sofie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0