¨

Gööött





hejj bloggen.
dagen börja med att jag o tilda
drog te allehallen o simma,
hihi jag vet att jag har varit där mycke
nu men :$
sen sola jag efter de.
typ sen drog vi hem för att äta o tilda skulle
till stallet.
sen nån gång så kom hon till mig o vi drog in till
hallsberg, gjorde typ inge där förutom att vi träffa
lollo o bella ett tag.

känner mig faktist as glad eller ja gjorde,
sen vet jag inte vad som hände nu är jag typ                              
på dåligt humör igen...                                                              
aja riktigt fint väder har de varit :)
för dom som bryr sig så hade jag de som är på bilderna idag hihi.
ah imorgon blir de la skolan o sen dra hem till tilda,
sen får vi se vad som händer :)

ah har inge mer att skrev så pusshejj ♥

// sofiee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0