¨

tomorrow I'm free again.

hejj,
just nu gör jag inget annat än att
lyssna på musik.
eftersom att jag inte har någe viktigt att skriva
om så kan jag ju berättaa om dagen.
vakna vid typ 20 över 4 av att nån jävel ringde
på dolt men ville inte svara eftersom att
jag inte kan prata när jag är nyvaken :$
sen vakan jag nån gång igen,
drog ner te allehallen :o
men hanna vi typ simma inte för att vi gjorde
de så mycke men, hihi sen prata vi en jävla massa.
sen har jag inte gjort ett skit eftersom att jag
inte får göra så mycke...
men imorgon äreh slut!
o då ska jag träffa tilda o jag ska sola,
vete fan om hon ska de men de märks la.
ah har inge mer att skriva om så,
men ska försöka få tilda o gå med på att göra
ett vidio inlägg o sen ska vi ju lägga upp vidio när
vi sjunger...








puss sofiee ♥

Kommentarer
Postat av: Isabellasphotographing

gjort ikväll? :)

kram

2012-05-12 @ 23:24:47
URL: http://isabellasphotographing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0