¨

låneemobiiiiiil fin eller?

hejj,
har varit riktigt dålig på att blogga men
bloggar om vad som hände i lördags,igår o idag.

lördag.
gjorde inte så mycke mer än va på m.berg.
köpte:
shorts
bikini hel svart
o den vitttaa saken som jag har på mig

inte för att man ser den så bra men.
sen gjorde jag nog inge mer.

söndag.
gjorde inte ett skit fören senare,
då gick jag o tilda typ 3 mil eller någe :o
sen sluta min mobil funka...

idag.
först skolan o hade inte mobilen med mig eftersom att den inte funka...
sen åkte vi te m-berg o llääämmmnnnaa in den hos 3, o då fick jag den här
     |
     |
     V



la upp en bild eftersom att de va så många som ville veta vad jag hade fått för mobil :p

puss sofie (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0