¨

You are amazing my friend.<3

Hejj

Ingen av oss har bloggat sen i måndags typ
Men har varken haft lust eller inte haft någe att blogga om direkt

Men en Lite kort om vad jah gjort i vecka

Tisdags , typ skolan sen red hon gick faktigst rätt bra förutom att jag börjar tro att hon har ont igen :/
Sen kom Sanna och sov hos mig

Onsdag, åkte till Åsbro och spela minigolf och gick nån tråkig tipspromenad med Sofie och Sanna
Sen senare drog jag och Sofie till Kumla och träffa Marcus o gurra och sen Adam och sen vet jag inte vilka de var mer

Torsdag, kommer inte riktigt ihåg men red devordjia och hon börjat backa ner i diken igen :/
Men aja hoppas på att de bara är testning och inte att hon har ont .
Sen drog jag till Sofie och titta film med henne

Idag, varit på Marieberg med Sofie
Och köpte nya skor ;)
Sen gick jah en promenad med devordjia

Så de var typ min hela vecka kan man säga :)

//Tilda

Några bilder från veckan
|
|
V
eller ah bilderna gick inte att lägga upp så skit samma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0